Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
August 23, 2012
Image Size
4.3 MB
Resolution
1986×1118
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
974 (3 today)
Favourites
23 (who?)
Comments
6
Downloads
38
×
Glen and Glenda wallpaper by thedarkenedkeeper Glen and Glenda wallpaper by thedarkenedkeeper
So...yeah, my obsession has taken over me. My dad keeps on making fun of me because of the obsession I have and he's like "Stop looking at all of that stupid Chucky doll crap". He just doesn't understand :disbelief:
ANYWHO, I got bored, my obsession keeps growing, so I decided to create wallpapers for the Chucky movies/characters so yeah
:iconchuckyplz::icontiffanyrayplz::iconglenrayplz::iconglendarayplz:
Add a Comment:
 
:iconmad-manga-bones:
Mad-Manga-Bones Featured By Owner Mar 22, 2013  Hobbyist
Funny cause my little sisters are scared of chucky. But I find him kinda interesting; but I don't want a real doll of him. But I like Tiffany~<3333
Reply
:iconthedarkenedkeeper:
thedarkenedkeeper Featured By Owner Mar 22, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Your little sisters are scared of him? I guess that's understandable, depending on how old they are. My youngest brother LOVES Chucky and he's turning ten soon XD
And yeah, Tiffany's totally awesome ^^
(I have the dolls of both Chucky and Tiffany....they're in the corner of my room staring at me right now >.>)
Reply
:iconmad-manga-bones:
Mad-Manga-Bones Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist
Yeah. Their six and my dad scares them a lot by printing pictures and placing them behind their door so when they close it they scream!!!!
Reply
:iconthedarkenedkeeper:
thedarkenedkeeper Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist Traditional Artist
XD lol oh my God, that's terrible. I feel sorry for your sisters then
Reply
:iconmad-manga-bones:
Mad-Manga-Bones Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist
Meh but sometimes they deserve it(^ ~)
Reply
:iconthedarkenedkeeper:
thedarkenedkeeper Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist Traditional Artist
XD lol niice
Reply
Add a Comment: